23 Ocak 2008 Çarşamba

Bir Ay Doğar Şarkı Sözleri


Bir ay doğar ilk akşamdan geceden neydem neydem gecedenŞavkı vurur pencereden bacadanDağlar kışımış yolcum üşümüş nasıl edem ben Uykusuz mu kaldın dünkü geceden neydem neydem gecedenUyan uyan yâr sinene sar beniDağlar kışımış yolcum üşümüş nasıl edem ben Uyan uyan yâr sinene sar beniDağlar harâmı açma yaramı perişânım benYüce dağ başından aşırdın beni neydem neydem yâr beni Tükenmez dertlere düşürdün beniDağlar kışımış yolcum üşümüş nasıl edem ben Madem soysuz göynün bende yoğudu neydem neydem yoğuduNiye doğru yoldan şaşırdın beniDağlar kışımış yolcum üşümüş perişânım ben Niye doğru yoldan şaşırdın beniDağlar harâmı açma yaramı perişânım ben Aşağıdan gelir eli boş değil neydem neydem boş değil Söylerim söylerim göynüm hoş değilDağlar kışımış yolcum üşümüş nasıl edem ben Bir güzeli bir çirkine vermişler neydem neydem vermişlerBaş yastığı gendisine eş değilDağlar kışımış yolcum üşümüş nasıl edem ben Baş yastığı gendisine eş değilDağlar harâmı açma yaramı perişânım ben

0 yorum: